Eerder hebben wij u op de hoogte gesteld van de drukte en personeelstekort in de apotheek. Hierdoor is de apotheek tijdens de lunch gesloten. Dit helpt ons om achter de schermen de werkzaamheden wat meer onder controle te krijgen. Wel merken we dat er heel veel gebeld wordt naar de apotheek. Daarom gaan wij onze telefonische bereikbaarheid aanpassen. Hieronder vindt u een overzicht van de veranderingen.

De volgende wijzigingen zullen plaatsvinden:
– Als u naar de apotheek belt, krijgt u een keuzemenu te horen. Nieuw is dat we u vragen om een terugbelverzoek in te dienen. U krijgt dus geen medewerker aan de lijn.
– Op vaste tijden bellen wij u terug: ’s ochtends tussen 11:00 en 12:00 en ’s middags tussen 15:00 en 17:00. Zo kunnen wij de telefonische vragen efficiënter afhandelen en hebben we meer tijd voor andere werkzaamheden. Daarnaast hoeft u niet lang te wachten in een wachtrij.
– Ook buiten openingstijden kunt u de apotheek bellen om een terugbelverzoek in te dienen. Deze zal de volgende werkdag behandeld worden.
– De spoedlijn van de apotheek blijft bestaan: bij zeer dringende vragen, kunt u deze keuze maken.
– Daarnaast blijft de apotheek de hele dag bereikbaar voor vragen van andere zorgverleners: artsen kunnen ons dus gewoon bereiken.
– De herhaalreceptenlijn voor huisartsenpraktijk Stevenshof blijft bereikbaar tussen 9:00 en 11:00 via 071 576 62 53.

Niet spoedeisende vragen ontvangen wij graag per e-mail op recepten@apotheekstevenshof.nl of stel uw vraag via uw Medgemak app of uw account op MijnGezondheid.net.